نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

فتوفانیا : ساخت عکس های بی نظیر برای خودتان با یک کلیک


قصد معرفی سایتی دارم که می توانید به راحتی عکس هایی بی نظیر از خود و خانوادتان بسازید. عکسهایی که ساخت آنها در حالت عادی و بدون کمک از این سایت نیازمند یادگیری کامل فتوشاپ و کاری تخصصی می باشد.

کار کردن با این سایت بسیار راحت می باشد. شما فقط کافی است افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس عکس موردنظرتان را آپلود کنید و در نهایت با یک کلیک افکت موردنظر بر روی عکستان اعمال می شود ! و احتمالا شگفت زده خواهید شد :-)

در این سایت ۲ نوع افکت وجود دارد :

دسته اول افکت هایی هستند که هیچ تغییری روی عکس انجام نمی دهد و فقط عکس شما را روی عناصری از پیش تعیین شده مانند لباس افراد مشهور، روی تابلوهای بزرگ در سطح شهر، در قاب و … قرار می دهد.

دسته دوم افکت هایی هوشمندانه ای هستند که از عکس شما به صورت اتوماتیک فقط سرتان را شناسایی کرده و آن را جدا کرده و بجای سر کاراکترهای معروف می گذارد.

۲ نکته :

۱٫ سعی کنید عکسهایی که در سایت می گذارید، عکسهایی باشند که جنبه شخصی نداشته باشند زیرا تا ۲ ساعت این عکسها بر روی سرور سایت ذخیره می شوند و در معرض عموم.

۲٫ اگر سرعت اینترنتتان پایین است حجم عکس ها را کم کنید تا سریعتر آپلود شوند.

فواید مناظره‌های انتخاباتی


انتخابات در جمهوری اسلامی فقط اثرات و بعد داخلی ندارد و جدا از رقابت‌ سیاسی بین افراد و گروه‌ها دارای ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی هم هست. رهبر انقلاب اسلامی در کوران رقابت‌های انتخاباتی مجلس نهم، خطاب به مردم ایران تاکید کردند که "من مطمئنم که این انتخابات براى ملتهاى دیگر هم یک نشانه‌اى است...کشورهاى دیگر نگاه میکنند ببینند این پیشکسوت انتخاباتى و انقلابى چه کار خواهد کرد."۹۰/۱۰/۱۹
فارغ از نتیجه انتخابات، نحوه برگزاری آن نیز برای ملت‌های منطقه مهم است و می‌تواند ارائه دهنده الگویی متفاوت با دیگر انتخابات‌های دنیا باشد. در این الگو یکی از ابزارهای اساسی تبلیغ، استفاده از رسانه ملی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سه فایده حضور نامزدها در رسانه ملی را اینگونه می‌دانند:

 
ادامه مطلب ...

آزمونی جدی برای ناامید کردن دشمن

: ۱- در گفتمان انقلاب اسلامی به‌طور ذاتی برگزاری پرشور، مردمی و هویت‌محور انتخابات ریاست جمهوری در بطن خویش به شکلی ملموس و موثر به تولید نرم«قدرت سالم» و افزایش «اقتدار و انسجام ملی» در عرصه داخلی می‌انجامد. از سوی دیگر حضور هوشمند و انتخابگر مردم در حماسه تاریخی ۲۴خرداد با ایجاد تغییرات جدی در معادلات پیچیده بین‌المللی و رقم زدن یک موازنه حقیقی ساختاری در حوزه قدرت بین‌المللی می‌تواند چشم طمع دشمنان را نسبت به این مرز و بوم کور کند.
۲- بی‌شک دشمن برای انتخابات پیش رو دارای یک برنامه تقابلی سازمان‌یافته و چندوجهی است. راه‌اندازی یک جنگ روانی مستمر و فرسایشی کردن مجادلات بی‌حاصل داخلی برای ممانعت از حضور چشمگیر و آگاهانه مردم در انتخابات، از اولویت‌های اصلی دشمن در مقطع حساس کنونی است.
دشمن در گام نخست به دنبال آن است که با استفاده از ظرفیت گسترده رسانه‌ای ضمن انکار پیشرفت‌های همه‌جانبه ملت ایران در عرصه‌های مختلف، یک یأس و ناامیدی دامنه‌دار مخرب را به جامعه ایرانی تزریق کند و مردم را از انقلاب اسلامی خسته نشان دهد تا در گام بعدی با بزرگنمایی اختلافات سلیقه‌ای موجود میان مسؤولان نظام به هدف راهبردی یعنی «‌بدبین‌سازی آحاد مردم به کارآمدی و توانمندی مدیران کشور» دست پیدا کند.
۳- دشمن به خوبی از ظرفیت‌های پایدار و تحول‌آفرین گفتمان احیاگر انقلاب اسلامی در عرصه بسیج روزافزون قدرت ملت ایران و بهره‌گیری از سرمایه معنوی ملل مستضعف در تقابل فراگیر ایدئولوژیک با افزون‌طلبی‌های‌ استعمارگران متمرکز در دنیای غرب آگاه است. بی‌شک انتخابات دوره یازدهم ریاست‌جمهوری عرصه بسیار مهمی برای سنجش میزان پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
لذا غرب به خوبی وقوف کامل دارد که ایجاد تنش و درگیری‌های خیابانی در جریان یک انتخابات احساسی به سهولت می‌تواند در به هرز دادن توان ملی یک ملت آزادیخواه برای خلق یک حماسه سیاسی موثر باشد. وحدت کلمه و دلبستگی روزافزون مردم به نظام جمهوری اسلامی، رمز پیروزی ملت ایران است. به‌طور طبیعی بخشی از این دلبستگی در اتفاقات سیاسی- اجتماعی مانند مشارکت جدی در امر انتخابات ریاست‌جمهوری تبلور عینی می‌یابد.

 

ادامه مطلب ...

منفورترین رژیم در جهان



براساس یک نظرسنجی در جهان، احساسات عموم مردم در جهان نسبت به اسرائیل منفی است و این حساسات منفی همچنان رو به افزایش است.

به گزارش تنسیم، بی بی سی در گزارشی نوشت: براساس این نظرسنجی در برخی کشورهای اروپایی مثل آلمان احساسات مثبت به اسرائیل تک رقمی است و تنها کشوری که نگاهی نسبتا مثبت به اسرائیل دارد، آمریکا است.

این نظرسنجی از دسامبر ۲۰۱۲ تا آوریل ۲۰۱۳ از ۲۶۲۹۹ نفر در سراسر جهان به عمل آمده است.

بر اساس این نظرسنجی، به صورت میانگین ۵۲ درصد از کسانی که در این نظرسنجی مشارکت داشتند اعلام کردند که نسبت به نفوذ اسرائیل در جهان نگاهی منفی دارند که این میزان نسبت به سال قبل دو درصد افزایش را نشان می دهد.

از ۲۵ کشوری که در این نظرسنجی مشارکت داشتند ۲۰ کشور نگاه منفی، سه کشور نگاه مثبت و دو کشور نیز نگاه دوگانه نسبت به اسرائیل داشتند.

آمریکا تنها کشور غربی است که مردمش در این نظرسنجی نشان دادند که نگاه نسبتا مثبتی به اسرائیل دارند. ۵۱ درصد آمریکایی ها اعلام کردند که آنها احساسات مثبتی نسبت به اسرائیل دارند.

نگاه به اسرائیل در کانادا و استرالیا نیز منفی است و هرکدام به ترتیب با ۵۷ درصد و ۶۹ درصد اعلام کردند که احساسات آنها نسبت به اسرائیل منفی است.

کشورهای اتحادیه اروپا نیز جزو کشورهایی هستند که نگاهی بشدت منفی نسبت به اسرائیل دارند.

مردم انگلیس منفی ترین احساسات را نسبت به اسرائیل دارند. ۷۲ درصد انگلیسی ها اعلام کردند که نگاهشان به اسرائیل بشدت منفی است. بعد از انگلیس، اسپانیا با ۷۰ درصد قرار دارد.

در طول یک سال گذشته نیز نگاه مثبت به اسرائیل در آلمان ۸ درصد کاهش داشته و درصد نگاه منفی به آن به ۶۷ درصد رسیده است.

کشورهای لهستان و یونان نیز هرکدام به ترتیب با ۴۴ و ۴۶ درصد نگاه منفی به اسرائیل دارند.