نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

بعد از جنایت

افسران - چرا بایدن از سیاست‌ های ترکیه، عربستان و امارات در سوریه انتقاد کرد؟
 
 
 
 
 


سخنان بایدن در دانشگاه هاروارد را نمی‌توان به سادگی نادیده گرفت چراکه وی حقایقی را مطرح کرد که واقعاً افکار عمومی جهان را با سؤال‌های مهمی درباره بحران سوریه و ائتلاف ضدداعش مواجه کرده است.


سخنان بایدن در دانشگاه هاروارد بی شک یکی از مهمترین سخنرانی‌ها پس از آغاز بحران در سوریه بوده است چرا که بخش دیگری از کوه یخ بحرانی خونین را بار دیگر به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که افرادی که خود را داعیه دار مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی می دانند خودشان حامیان اصلی‌ ترور در جهان هستند
 
ادامه مطلب ...

کاریکاتور - در حاشیه پیشنهاد یک فرمانده داعش برای جنگ با ایران!

فرقه خوارج فقط به دست علی (ع) سر جای خودشان نشانده شدند این طیف که زاییده آنها ند فقط به دست علی زمان مهار خواهند شد نه توسط  مدعیان دروغی مبارزه با داعش

‌

قابل توجه مذاکره کنندگی با 5+1

قابل توجه مذاکره کنندگی با 5+1


شهید جاده ای به سوی خویشتن

 آه،از غربت اسم آسمانی ها  در میان خاکیان ،آه از تمسخر پرواز،از سوی کسانی که به ماندن در قفس عادت کرده اند،آه آه آه. شهید عاشقی است که عقل رفاه زده دنیای امروز  او را درک نمی کند ، شهید از دنیای دیگری نیامده اما نگاهش برای ما آشنا نیست،نگاهی که به جمال خالق زیبایی ها افتاده است.

 
افسران - شهید جاده ای به سوی خویشتن

بر افراشتن علم یزید!...

 نماد امروز  علم یزید در جامعه ما ماهواره  ها هستند  که توسط  شیطانک های روزگار اداره می شود  و  فقط از  انسان های با بصیرت شناخت این نماد بر می اید.

افسران - علم یزید!