نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

مسعود رجوی مرد+عکس

به گزارش  بهشت ایران، مسعود رجوی از بیماری سرطان رنج می برد و تحت درمان بود به درک واصل شد.

این خبر غیررسمی را وبلاگ "یادداشت های یک عجم" منتشر کرده که طی آن آورده است: هرچند که مریم رجوی می گوید حال مسعود رجوی رو به بهبود است ولی به گفته برخی منابع آگاه، امروز مسعود رجوی، رهبر منافقین به هلاکت رسید و جسد وی در پاریس به گور سپرده شد.

گزارش تکان دهنده سازمان ملل در مورد منافقین

خبرگزاری رویترز (Reuters) در خبری نوشت:« فرستاده ویژه سازمان ملل به عراق رهبران سازمان مجاهدین خلق[گروهک تروریستی منافقین] را به نقض حقوق بشر متهم نمود»

 

در این گزارش آمده است:« شکایات زیادی از اردوگاه مجاهدین خلق[گروهک تروریستی منافقین] در مورد نقض آشکار حقوق بشر توسط رهبران این سازمان به دست او رسیده است. گزارشات روزانه از اردوگاه "حریه" حاکی از آن است که زندگی خصوصی ساکنان آن به شدت کنترل می شود.»

 

به گزارش رویترز مارتین کوبلر،  فرستاده ویژه سازمان ملل به عراق گفته است تعداد قابل توجهی از ساکنان کمپ حریه  گفته اند که اجازه خروج از این کمپ یا تماس با خانواده هایشان را ندارند.آن ها گفته اند که حتی اجازه ملاقات با اعضای خانواده خود که در داخل اردوگاه مستقر هستند را نیز ندارند.505

آب در لانه شورشیان سوریه

 تقریباً یک ویژگی برجسته از ابتدای بحران سیاسی - امنیتی سوریه بیش از همه به چشم می خورد و آن وجود اختلافهای درونی در بین معارضان داخلی و خارجی سوریه است.


  ادامه مطلب ...

فرقه صوفیه گنابادی در آستانه انقراض+تصاویر

 

به گزارش بهشت ایران، اوضاع وخیم فرقه و سن بالا و بیماری نورعلی تابنده قطب فرقه باعث درگیری شدید بین بزرگان فرقه برای جانشینی وی شده است و قطعا با مرگ تابنده این فرقه دچار انشقاق و نهایتا فروپاشی خواهد شد.
ادی در آستانه انقراض+تصاویر

ادعای ضد ایرانی رئیس MI6

 

به گزارش بی باک، فارس به نقل از روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» نوشت: «سر جان ساورز» رئیس سرویس جاسوسی MI6 انگلیس طی سخنانی مدعی شد که طی برنامه‌ای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را خنثی کرده است.

وی گفت: عناصر MI6 تلاش‌های ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را بی نتیجه کردند اما این کشور خاورمیانه‌ای خواهد توانست تا طی دو سال آینده خود را به سلاح هسته‌ای مجهز کند.


  ادامه مطلب ...