نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

آیت الله وحید: با وجود این سید (رهبر انقلاب) خیال مان راحت است

حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیداری که شماری از اعضای شاخص جامعه مدرسین با وی داشتند، ضمن تاکید بر این که تضعیف نظام جایز نیست، تاکید کرد که با وجود این سید (رهبر انقلاب) خیال مان راحت است.
به گزارش مشرق، آیت الله  کعبی در میزگرد علمی سی و دومین نشست انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: گاه جریانات موجود در حوزه از طرفداران نظام و انقلاب و ولایت فقیه هستند. اما چون برخی جریانات در صحنه نیستند و واقعیات را نمی بینند، دچار اشتباه محاسباتی می شوند.


ادامه مطلب ...

فداکاری معلم مشگین شهری

 فداکاری معلم مشگین شهری باعث شد تا آتش سوزی در مدرسه شهید کاتب روستای حماملو مهار شده و از آسیب رسیدن به دانش آموزان این مدرسه روستایی جلوگیری شود. ادامه مطلب ...

چگونه حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنیم؟

برنامه‌ی پیام‌رسانی تلگرام، با ارائه‌ی قابلیت‌های کاربردی، محبوبیت فراوانی را در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است. امکاناتی از قبیل چت‌های محرمانه و کانال‌ها این برنامه را از سایر برنامه‌های پیام‌رسانی متمایز می‌کند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان تلگرام، اخیراً به‌روزرسانی‌های خوبی را برای این برنامه ارائه داده‌اند که ویژگی‌های جالبی از جمله ربات بازی را به آن اضافه کرده است.

  ادامه مطلب ...

عکس/ فرش ایرانی زیر پای زائران حرم حضرت عباس(ع)

در آستانه میلاد رسول اکرم(ص)، صحن حرم حضرت عباس(ع) در شهر کربلای معلی با فرش های جدید ایرانی مفروش شد.

شعار محوری رزمایش محمد رسول الله؛ امنیت منطقه و صلح پایدار در سایه اقتدار دفاعی و وحدت اسلامی

[Photo][1:53:35 AM] *ارتش و مردم*:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش بر اساس ماموریت ذاتی خود در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران باید همواره آماده باشد و یکی از مهمترین راه های نیل به آمادگی برپایی رزمایش هاست.
 
ادامه مطلب ...