نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

20 نکته کاربردی در عکاسی پرتره


چگونه می توانید تصاویر پرتره ای تهیه کنید که تعجب بیننده را برانگیزد؟ در این مقاله به روش هایی می پردازیم که با شکستن (یا حداقل تحریف) قوانین و اضافه کردن کمی شانس و تصادف در عکاسی پرتره، عکس های پرتره برجسته و قابل قبولی را نتیجه می دهند.
1. پرسپکتیو را تغییر دهید
اکثر تصاویر پرتره در حالی گرفته می شوند که دوربین در راستای خط دید سوژه قرار دارد. با این که انجام این کار عرفاً صحیح است، بهتر است زاویه دوربین را کاملاً تغییر دهید تا تصویر پرتره شما جلوه شگفت انگیزی به خود بگیرد. 

 
ادامه مطلب ...

چگونه یک تلویزیون خوب انتخاب کنیم؟

Sony LED TV

اگر تصور می کنید تمام تلویزیون های LED یکسان هستند و LED TVها نوع جدیدی از HDTVها هستند، در اشتباهید. تولید کننده های تلویزیون های LCD برای مقابله با کیفیت تلویزیون های پلاسما فناوری جدیدی را معرفی کردند که به LED TV معروف شد. LED TV ها به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند اما همگی در بازار به LED TV معروف هستند در ادامه با انواع تلویزیون های LED و تفاوت های آنها آشنا خواهید شد. 

ادامه مطلب ...

احیاء روز ملی فناوری هسته‌ای با تدبیر رهبری

20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای به تدبیر آغاز ثبت نام یارانه ها در سکوت کامل بود که ناگهان سکان دار انقلاب این بی تدبیری را شکست. وقتی سخنان حضرت آقا را شنیدم خوشحال شدم، انگار که دنیا رو به من داده باشن، یبار دیگه صدای غیرت علوی، بصیرت فاطمی و عزت حسینی بگوشم رسید، آرامش گرفتم. خیلی منتظر بودم که سایرین هم حرفی بزنن ولی بجز دکتر صالحی و دکتر جلیلی هیچ صدایی نشنیدم. بگذریم صحبت های سکاندار کشتی انقلاب رو اینجا بخونید: لینک سخنان حضرت آقا

حذف آمریکا با رای نیروی دریایی ارتش ایران

معاون هماهنگ کننده نداجا گفت: رای منفی ایران برای حذف ایالات متحده به عنوان ناظر و پافشاری ما علیرغم فشارهای موجود منجر به حذف ایالات متحده شد تا نتوانند در نشست آتی همایش اقیانوس هند شرکت داشته باشند.

 

متلاشی تیم ترور توسط اطلاعات سپاه


برابر گزارش واصله و در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام سرویس‌های جاسوسی وابسته به بیگانگان مبنی بر سازماندهی و اعزام یک تیم عملیاتی برای اقدامات تروریستی و خرابکارانه در ایران، با الطاف و عنایات الهی و عملیات پیچیده اطلاعاتی و شناسایی، رصد و کنترل اعضای تیم مذکور در خارج از مرزها، پس از ورود آنان به کشور در روزهای آغاز سال جدید، نیروهای اطلاعاتی سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان در عملیاتی سریع آنها را غافلگیر و دستگیر کردند.

، تروریست‌ها دست گیر شده در چارچوب یک پروژه عملیات روانی با هدف بمب‌گذاری و خرابکاری در برخی اماکن و مقرهای حساس، شناسایی، ترور و ایجاد فضای رعب و وحشت و ناامنی در جامعه، تحت چتر حمایتی سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران وارد کشور شده بودند.

محموله‌های آماده انفجار، بمب‌های چسبان و کنار جاده‌ای، تلفن همراه و سامانه‌های ارتباطی مجهز به رمز‌نگاری در فضای مجازی و اینترنت از جمله تجهیزات به دست آمده از دستگیرشدگان است.

بازداشت‌شدگان در اظهارات اولیه خود به ارتباط و سازماندهی هسته تروریستی توسط سرویس‌های جاسوسی تحت حمایت دشمنان فرامنطقه‌ای اعتراف کرده‌اند. وهمکاران داخلی خود لو دادند