نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

دشمنان می دانند رهبری و مردم ایران چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

وقتی ارهیری می فرماید ،اگر رژیم صیونیستی غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
 
وقتی ایران قدرت اول منطقه میشود

وقتی ایران چنان نفوذ در کشورهای منطقه میکند که سعودی ها و ترکها احساس خطر میکنند

وقتی نتانیاهو میگوید هر جا که سر می چرخانم خمینی و خامنه ای را میبینم

وقتی اسرائیل می داند اگر غلطی بکند دقیقه ای ۵۰۰ موشک به سمت سرزمینهای اشغالی شلیک میشود

وقتی با یک اشاره آقا آمریکا عرض ۲۴ ساعت از حمله نظامی به سوریه رای برمیگرداند

وقتی آمریکا حمله نظامی به ایران برایش در حد یک رویا است

وقتی ایران امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیاست

وقتی که دشمن میداند حرف و عمل رهبر ایران یکی است

وقتی که آمریکایها اعتراف میکنند نقشه های که چندین ماه بر علیه ایران برنامه ریزی میکنیم رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته آن را نقش بر آب میکند

و...

نشان از آن دارد که رهبری ومردم  به وظیفه شان  خود به خوبی عمل کرده است

دشمنان می دانند  رهبری و مردم ایران  چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

روز قدس هرگز فراموش نمی‌شود

 
 
   
   


 

 
 

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می‌شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

 ؛ ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه کمک به مستضعفین و مظلومین ، خدا  در قران در سوره انفعال آیه 72 می فرمایید

«...إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ... ؛اگر گروهى به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یارى طلب کنند، بر شما لازم است که به یارى آنان بشتابید.»



ایامی که خداوند از طریق روح الله(روح خدا) بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را برای دفاع از حریم شریف قدس ،روز قدس نامگذاری نمود،روزی که با تیزهوشی همیشگی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ 16 مرداد 1358 در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 1399 هجری قمری در پیامی خطاب به مسلمین جهان این روز را روز قدس نامید .چه خوش گفت امام خوبیها:



من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص)می دانم ، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم ؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند.(صحیفه امام ج9 ص277)

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی صهیونیزم همانند رود خانه خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می کنند.

این حرکت عظیم که نشان از یک پارچگی امت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از مردمان فلسطین دارد،باعث نگرانی های گسترده دشمنان اسلام و مسلمین گشته که این حرکت عظیم منجر به تحرکات و نگرانی های همراه با برنامه ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس از سوی دشمنان اسلام در بین مسلمانان شده است.

چرا که خروش مردم جهانیان در این روز تهدیدی برای رژیم نامشروح صهیونیزم خواهد بود به همین دلیل این رژیم نامشروع با هم دستی هم پیمانان غاصب و ظالم خود در صدد از بین بردن این روزبزرگ هستند.

«ابوعزرائیل» در ایران


یکی از محبوب ترین چهره‌های مبارز با گروه تکفیری داعش به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد.
بـ «ایوب آل ربیع» استاد دانشگاهی که به دلیل درخشش در جنگ با تروریست های تکفیری داعش به کابوسی برای آنان تبدیل شد و از سوی هم وطنانش، به عنوان «ابوعزرائیل» ملقب گردیده در سفر به مشهد مقدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را زیارت کرد.
وی پس از تشرف به حرم مطهر مورد استقبال مردم ولایی مشهد قرار گرفت و شماری از زائران با وی عکس یادگاری گرفتند.
ابوعزرائیل به یکی از محبوب ترین چهره‌های معتقدان به اسلام ناب محمدی (ص) تبدیل شده و امروز بسیاری از جوانان نسلمان با چهره او آشنا هستند.
ایوب قهرمان تکواندو و استاد تیراندازی با کمان است و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی استاد دانشگاه بوده است.
وی که برای نخستین بار با «شمشیر» و «تبر» در جنگ با داعش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت در رسانه‌های خارجی ازجمله روزنامه انگلیسی تایمز به «رمبوی عراق» معروف شده که یکی از دلایل افزایش امیدواری‌ها برای تضعیف داعش در عراق است.

پشت پرده اهداف سفر آمانو به تهران

 

آمانو مأموریت یافته تا به ایران سفر کنددر تهران به نمایندگی از آمریکا تلاش کند ایران را راضی به مصاحبه یا بازجویی از دانشمندان هسته‌ای کند؛ ضمن اینکه در بحث PMD (ابعاد احتمالی نظامی) نیز مباحث مدنظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را بپذیرد. اگر موفق نشود در برگشت , ایران را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات معرفی کند.

 

 آمانو به سران ایالات متحده قول داده است که در رابطه با ایران کاملاً همسو با آمریکا عمل کند.
 آمانو در طول دوره مسئولیت دبیرکلی‌اش ثابت کرده که به تعهدات خود نسبت به آمریکا پای‌بند است و نه تنها بی‌طرفی را رعایت نکرده بلکه به عنوان عامل آمریکا عمل کرده است.
 اگر با زیاده‌خواهی‌های آمریکا مذاکرات به شکست بینجامد، قطعا آمریکا عامل اصلی این شکست است اما تلاش دستگاه تبلیغات آمریکا بر این است که مقصر شکست مذاکرات را ایران جلوه دهد تا بتواند برای ادامه تحریم‌ها ادله داشته باشد، ‌زیرا اگر مشخص شود که آمریکا باعث این شکست است، دیوار تحریم‌ها فروپاشیده خواهد شد.
به نظر می‌رسد آمانو مأموریت یافته تا به ایران سفر کند و اگر مذاکرات به نتیجه نرسید در بازگشت، ایران را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات معرفی کند.
 آمانو تاکنون مانند یک مأمور CIA عمل کرده است لذا قطعاً مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمانی که وی بر آن مدیریت می‌کند، قابل اعتماد نیست. تجربه  وگزارش های چندین ساله وی  این فرضیه را تایید وتقویت میکند

در نهایت هدف آمریکا   از اعزام آقای آمانو به تهران این است که از سایت‌های نظامی ایران بازرسی صورت گیرد. ضمن اینکه ایران را مجبور به پذیرش پروتکل الحاقی با تعهدات بیشتر کند