نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

این عکس باید به عنوان خنده دار ترین عکس سال انتخاب بشه

 
تاریخ : دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 | 08:46 ب.ظ | نویسنده : یاسین | نظرات (0)

رفع حصر خواسته کدام "مردم" است؟!

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است!
 

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم! 

خب کدام مردم؟! می‌گویند شما پیام انتخابات ۲۴ خرداد را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۴ خرداد چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟! 

در انتخابات امسال چه تعداد از مردم شرکت کردند؟! ۳۶ میلیون 

چه تعداد به  ریس جمهور محترم  دکترحسن روحانی رأی دادند؟! ۱۸ میلیون 

چه تعداد به آیشان  رأی ندادند؟! ۱۶ میلیون 

مطمئناً مردمی که به قالیباف، جلیلی، رضایی، ولایتی و غرضی رأی دادند،  به زعم شما چنین مطالبه‌ای ندارند، اما آیا همه آنها که به  دکتر حسن روحانی رأی دادند ، مطالبه جدی‌ شان رفع حصر موسوی و کروبی است؟!  واز کجا میشود این را فهمید جزء از وعده های  دکتر روحانی  , رییس چمهور محترم  کِی و کجا وعده داد که حصر آنها را می‌شکند؟! 

خودتان را گول نزنید!  ومردم را به زحمت نیادازید ,بگردید و ببینید دکتر  روحانی چندبار وعده رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و بیکاری و ارزانی دلار و ادامه مسکن مهر و سفرهای استانی و هدفمندی یارانه‌ها و بهبود معیشت مردم و کلید تدبیر و رفع تحریم‌ها و چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و امثالهم را داد! 

و در مقابل چندبار وعده رفع حصر موسوی و کروبی را! آن‌ وقت متوجه خواهید شد مطالبه جدی مردم چیست و پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ چه بود . . . واگر  فقط نظر خودتان   ویا گروه وابسته به شما رفع حصر فتنه گران است لطف بفر مایید از جیب ما  ها هزینه نکنید بسیار متشکرم

سینه مالک اشترها همچنان سپر ملت است


در هفته جاری شاهد تشیع جنازه غزیزی از ملت بودیم با جانفشانی خود از تعرض گروه تکفیری داعش به  حرمین وشریفین دفاع نمود  این طیف انسان ها واقعا  در این ایام قیمت ندارند که در گمنامی تمام ,برای ملت  جان خویش هدیه می دهند روحش  شاد  وراهش  مستمر. البته جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اُعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.
خبرگزاری فارس: سینه مالک اشترها همچنان سپر است
 

خوب می‌دانید که آموزش یک نیروی نظامی و خبره گشتن او در امور جنگی، یک برنامه بلند مدت می‌طلبد که البته تضمین شده هم نیست. به این معنا که فراگرفتن آموزش‌های گوناگون یک نیروی نظامی و طی کردن مراحل گوناگون نظامی، تنها در سطح تئوری تأیید کننده آن نیرو است. (تمرینات عملی هم در صلح، به نوعی تئوری محسوب می‌شود).

مشخص نیست در صحنه جنگ واقعی و در میدان نبرد با یک دشمن کینه جو و در میدان کشت و کشتار، عملکرد آن نیرو چگونه باشد، همانگونه که این مورد را برای نیروهای نظامی کشورهایی چون آمریکا (در جنگ عراق و افغانستان) و رژیم پست صهیونیستی (در جنگ 33 روزه مقابل حزب الله) می‌بینیم. نیروهایی که ادعای توانمندی شان گوش فلک را کر کرده اما در میدان نبرد، خبری از زبدگی نظامی نیست و حتی خودکشی می‌کنند.

اما... جنگ 8 ساله ایران و رژیم بعث صدام، آزمون بود و معلم؛ آزمونی برای غیرت ایرانی و معلمی برای پرورش اعجوبه‌های نظامی و البته میدانی بود برای تبلور استعدادهای مردان جنگی این سرزمین.

عملیات‌های گوناگون در جنگ تحمیلی، تجربه‌ای گرانقدر برای امرا و سرداران نظامی ما فراهم کرد؛ اکنون فرماندهانی که آن تجربه گرانقدر را پشت سر ‌گذاشته‌اند، مردان جنگی این سرزمینند که فی الواقع بهتر از صدهزار نیروی نظامی‌اند. هر کدام به تنهایی توانایی مدیریت یک جنگ تمام عیار در سطح ملی را دارند.

از دست دادن این مردان جنگی، ضایعه‌ای بزرگ برای این آب و خاک است؛ ضایعه‌ای که هیچ چیز جای آن را پر نمی‌کند؛  همانطور که فرموده اند با فوت یک عالم دینی، صدمه‌ای به اسلام می‌رسد که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد، با شهادت این سرداران بزرگ هم ، صدمه‌ای به این کشور اسلامی وارد می‌شود.

عقیدهشهادت طلبی نیروهای اسلام و توکل به خداوند، رمز موفقیت است، اما این جنگاوران در میدان شهادت طلبی، تقوا و توکل هم امیر و سردارند. اگر مبالغه نشود، هر کدام مالک اشتری هستند برای ولی خود؛ در لشکر ولایت،  هر چندهیچکس جای مالک اشتر را نمی‌گیرد.


اگر سران فتنه رفع حصر شوند!

jاین روزها شاهد هستیم برخی عناصر در داخل وخارج  بطور هماهنگ تلاش میکنند که سرن فتنه رفع حصر شوند  حالا فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند؛ به نظر شما چه خواهد شد آیا به نفع نظام اسلامی تمام میشود  ویا این آقایان  مجددا دستاویز شیاطین جن وانس قرار می گیرند  و معرکه گیری  راه  می اندازند؟
خبرگزاری فارس: اگر سران فتنه رفع حصر شوند!
 

  اما نظر ما ,علی رغم روشن شدن ابعاد خیانت سران فتنه برای همگان، متأسفانه این اشخاص حاضر به بازگشت از راه خطای خود نیستند. با اینکه در جمع محافل خصوصی خود بر عدم تقلب در انتخابات سال 88 اذعان کرده‌اند، لکن حاضر نیستند این موضوع را در رسانه‌های خود بیان کنند.

امروزه بعد از گذشت 5 سال از آن فتنه آشکار، زمزمه‌هایی از رسانه‌های زنجیره‌ای سران فتنه جهت کمرنگ کردن جنایت و خیانت آشکار فتنه‌گران شنیده می‌شود. تا حدی این فتنه بزرگ را در حد یک اشتباه غیر عمدی پایین بیاورند؛ تا اینکه با تسامح مسئولین نظام فتنه گران بدون کوچک‌ترین عذرخواهی از حصر خارج شوند و دوباره تحت عناوینی وارد جریان قدرت شوند.

حال فرض کنید نظام جمهوری اسلامی خیانت سران فتنه را نادیده بگیرد و این آقایان رفع حصر شوند، بدون اینکه کمترین معذرت خواهی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکنند. چه خواهد شد؟
آیا نمی‌رسد روزی که در رسانه‌هایشان جار بزنند که اگر ما خطا کار بودیم پس چرا آزاد شدیم؟
آیا شبهه پراکنی نخواهند کرد که تحت فشار ما برای اینکه دست‌هایشان رو نشود ما را رفع حصر کردند؟
آیا نمی‌رسد زمانی که طلبکارتر از قبل بشوند و این بار نه تنها اینکه طلب رأی‌های دروغین خود را بکنند بلکه پا را فراتر از این بگذارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به ظلم در حق فتنه‌گران بابت حصر به زعم خودشان غیرقانونی بکنند.

نه هرگز! دشمن و پس از آن فتنه‌گران ساده دل بدانند این کلاه گشاد بر سر مردم ایران و پدران و مادران شهدا نخواهد رفت. دشمن بداند این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست! ما دوباره نخواهیم گذاشت خیال خام عقول کور برخی‌ها را تسخیر کند. ما محکم پای نظاممان ایستاده‌ایم.

نه تنها خواسته ما محاکمه سران فتنه است بلکه از مسئولان می‌خواهیم این کار را در زمان مناسبی انجام دهند که دشمنان اسلام از فتنه انگیزی دوباره ناامید شوند


درخواست از صادق شیرازی در هتفه وحدت


آقای صادق شیرازی، من دو دوستانم که از اهل سنت هستند سالیان سال است در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی و همزیستی زندگی می کنیم و امروز که دنیای اسلام به دست داعشی های کافر که کارشانتفرقه در دین است به خطر افتاده باهم یکصدا شده ایم و حاضریم جانمان را فدای اسلام کنیم.

درخواست از صادق شیرازی در هتفه وحدت

اما آیا شما و یاسرالحبیب و حسن اللهیاری که دستتان به همکاری با انگلیس به خون هزاران مسلمانآغشته است و در خانه های نرم و گرم و امن خود نشته اید و مواجبتان را از ملکه الیزابت ماهیانه دریافت می نمایید حاضرید در قبال حرف هایی که می زنید و باعث نفاق در جهان اسلام شده اید به مبارزه با داعشبروید؟

و شما ای مردم اگر مانده اید میان سید القائد و سید صادق نگاهی به سردارانشان بیندازید چراکه سردارسید صادق، یاسر الحبیب ای است که ساکن روستایی آرام در حومه لندن است و سردار سید القائد،قاسم سلیمانی است که سایه اش در عراق و سوریه و لبنان دخل از تکفیریان ضد اسلام و انسانیت در آورده...

درخواست از صادق شیرازی در هتفه وحدت

و تو ای آخوندانگلیسی بدان که امام صادق علیه السلام با علم امامت خود چنین روز دنیای اسلام رامشاهده می کردند که فرمودند :

به عیادت مریض های اهل تسنن بروید، امانت آنها را ادا کنید، به نفع آنان در دادگاه شهادت دهید، درتشییع جنازه مردگان آنها حضور پیدا کنید، در مساجد آنها نماز بگذارید، تا بگویند که فلانی جعفری است بگویند فلانی شیعی است  که این گونه عمل می کند و این من را خوشنود می‌سازد.

کسی که به همراه برادران اهل تسنن در صف اول نماز جماعت شرکت کند مانند کسی است که پشت سر رسول خدا صلی الله علیه وآله نماز خوانده و به او اقتدا کرده باشد. (کافی ج2 کتاب العشره حدیث 5 . تحف العقول ص488 .  کافی ج3 ص380)

پ,ن: شما نیز با دعوت از آخوند های انگلیسی آنان را دعوت کنید تا برای اثبات حرف های خود به مبارزه با داعش بروند، خواهید دید چگونه از ترس مهر سکوت بر لب هایشان خواهد خورد.