نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

انگلیس با واگذاری پایگاه هایش به امریکا برای حمله به ایران مخالف

یکی از سخنگویان دولت بریتانیا ( که نخواست نامش فاش شود ) اعلام کرد :

بریتانیا با واگذاری پایگاه هایش به نیروهای امریکایی برای حمله به ایران مخالف است. این کشور خواستار حل دیپلماتیک مساله هسته ای ایران است ؛ اما گزینه نظامی را نیز مد نظر دارد.

صدای دوستان:

اظهار نظر اخیرشیطانک های کاخ نخست وزیری لندن با چند هدف دنبال می شود .

اول قصد جدی بودن یک حمله نظامی به ایران را به مقامات ایرانی یادآور شوند و در ایما بگویند که در پس پرده برای جنگ با ایران اقدامات دیپلماسی در جریان است و شما بایستی تسلیم فشارهای تحریم شوید و در غیر اینصورت هر روز به جنگ نزدیک تر می شوید

دوم؛ در القای رسانه ای پیر استعمار آنها از هم اکنون یعنی قبل از جنگ احتمالی با ایران قصد دارند خود را بی گناه و معصوم و در مقابل تجاوز به ایران پاک جلوه داده و بگویند اگر چنانچه جنگی نیز با ایران بوقوع پیوست ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه کشورهای دیگراین جنگ را به ارتش سلطنتی تحمیل می کنند و در این وانفسا خود را در رده های پایین تصمیم گیرندگان جنگ علیه ایران جلوه دهند .

و امروز من انگلستان را با نام جدید نیرنگستان به شما دوستان گرام معرفی می کنم و از همه شما خواهشمندم در مکالمات و گفتمانتان از امروز نام این کشور را در ادبیات فارسی به کشور نیرنگستان تغییر نام دهید.

در حالی که انگلیس بعنوان نزدیک ترین متحد امریکا معرفی می شود و در رابطه امریکایی این کشور دیگر دول اروپایی چند گام عقب هستند . اظهار نظر مقام این کشور در روزنامه گاردین مبنی بر مخالفت این کشور با واگذاری پایگاهی در خاک این کشور و قبرس به امریکایی ها جهت حمله احتمالی به ایران سئوال برانگیز و حائز برداشت تحلیلی است .

همانطور که در ابتدا عرض شد متاسفانه تعداد پایگاه های امریکا در خاورمیانه از تعداد پایگاه های تک تک کشورهای خاورمیانه بیشتر است و علاوه بر آن ناوگان دریایی این کشور با پایگاه های هوایی متحرک قابلیت افزایش چشمگیری دارند و مازاد بر آن موشک های هوشمند در اختیار این نیروها خود بخود عدم نیاز به پایگاه های بیشتر را گوشزد می کند .

بقول باراک اوباما اگر تعداد کشتی های جنگی امریکا نسبت به سالیان قبل کاسته شده است خوب تعداد اسب های ارتش نیز کمتر شده است . یعنی اصولا جنگ امروزی بیشتر جنگ دکمه ای و یا بهتر بگویم جنگ نرم افزاری است .

اظهار نظر اخیرشیطانک های کاخ نخست وزیری لندن با چند هدف دنبال می شود .

اول قصد جدی بودن یک حمله نظامی به ایران را به مقامات ایرانی یادآور شوند و در ایما بگویند که در پس پرده برای جنگ با ایران اقدامات دیپلماسی در جریان است و شما بایستی تسلیم فشارهای تحریم شوید و در غیر اینصورت هر روز به جنگ نزدیک تر می شوید .

دوم ؛ در نظر دارند واکنش مردم انگلستان را در خصوص حمله احتمالی امریکا به ایران و همچنین دخالت بی چون و چرای ارتش سلطنتی انگلیس در حمله مورد ارزیابی قرار دهند .

سوم ؛ اماده سازی مردم انگلیس برای یک جنگ احتمالی دوباره تا مجبور نشوند به سرنوشت بلر در جنگ با عراق دچار شوند .

چهارم ؛ در القای رسانه ای پیر استعمار آنها از هم اکنون یعنی قبل از جنگ احتمالی با ایران قصد دارند خود را بی گناه و معصوم و در مقابل تجاوز به ایران پاک جلوه داده و بگویند اگر چنانچه جنگی نیز با ایران بوقوع پیوست ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه کشورهای دیگراین جنگ را به ارتش سلطنتی تحمیل می کنند و در این وانفسا خود را در رده های پایین تصمیم گیرندگان جنگ علیه ایران جلوه دهند .

خوب دوستان عزیز ملاحظه می فرمایید حال جهان ما را ؟

یعنی اصولا این انگلیسی ها حتی با خودشان هم روراست نیستند و صبح که از خواب بیدار می شوند و میخواهند خوابشان را برای خودشان تعریف کنند باز همان را خواب را بدروغ تعریف می کنند و این تمرینی از حال آنان است برای برخورد با دیگران .

براستی تا چقدر خدعه ؟ براستی تا چه قدر نیرنگ ؟ آیا این سیاسان شبه جزیره از خودشان خسته نمی شوند ؟

و امروز من انگلستان را با نام جدید نیرنگستان به شما دوستان گرام معرفی می کنم و از همه شما خواهشمندم در مکالمات و گفتمانتان از امروز نام این کشور را در ادبیات فارسی به کشور نیرنگستان تغییر نام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد