نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

ترفند جدید موساد برای استخدام جاسوس

موساد، جاسوس استخدام می کند
در ضمن این آگهی آمده است: اگر دارای جرات و حکمت و هوشی باشی که بتوانی بر دیگران تاثیر بگذاری و آنها را به انفعال واداری، ممکن است از ماده مخصوصی ساخته شده باشی که ما به دنبال آن هستیم.
0 0 بازدید 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام بین الملل؛ روزنامه لندنی "الحیات" (alhayat) گزارش داد که سازمان جاسوسی اسرائیل "موساد" از طریق پایگاه های اینترنتی ارتباط جمعی، آگهی هایی را برای به خدمت گرفتن جاسوسان در کشورهای عربی منتشر کرده است.

 

بنابراین گزارش در این آگهی ها که به خصوص در امارت دبی منتشر شده است، شرط شده که داوطلبان به دو زبان عربی و فارسی مسلط باشند و دارای یکی از مدارک آموزش زبان انگلیسی، علوم تکنولوژی پیشرفته، علوم شیمیائی و آزمایشگاهی، تکنسین فنی، وکالت و روانشناسی باشند.   

 


در ضمن این آگهی آمده است: «اگر دارای جرات و حکمت و هوشی باشی که بتوانی بر دیگران تاثیر بگذاری و آنها را به انفعال واداری، ممکن است از ماده مخصوصی ساخته شده باشی که ما به دنبال آن هستیم ، اگر چنین امتیازی داشته باشی درهای سازمان موساد به روی شما باز است.»

 

شایان ذکر است که موساد از ابتدای تشکیل دولت غاصب اسرائیل با ترور شخصیت های بیگناه و مخالف صهیونیسم و مبارزان ضد استکبار، جنایت های فراوانی مرتکب شده است که از حد شماره بیرون می باشد و اکنون می کوشد با آگهی های رنگ و لعاب دار و وعده دروغین زندگی پر تحرک و با نشاط، جوان ها را خام کرده و در جهت پیشبرد اهداف شیطانی خود به خدمت بگیرد.    513   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد