نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

چگونه حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنیم؟

برنامه‌ی پیام‌رسانی تلگرام، با ارائه‌ی قابلیت‌های کاربردی، محبوبیت فراوانی را در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است. امکاناتی از قبیل چت‌های محرمانه و کانال‌ها این برنامه را از سایر برنامه‌های پیام‌رسانی متمایز می‌کند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان تلگرام، اخیراً به‌روزرسانی‌های خوبی را برای این برنامه ارائه داده‌اند که ویژگی‌های جالبی از جمله ربات بازی را به آن اضافه کرده است.

  اما آیا تاکنون تصمیم داشته‌اید تا بنا به دلایل مختلف، حساب کاربری تلگرام خود را پاک کنید؟ در ادامه با زبانی ساده شما را با مراحل این کار آشنا خواهیم ساخت. با دیجی رو همراه باشید.

  • ابتدا می‌بایست از طریق مرورگر گوشی هوشمند یا رایانه‌ی خود، به این پیوند مراجعه کنید: https://telegram.org/deactivate  توصیه می‌کنیم که مراحل پیش رو را از طریق مرورگر رایانه‌ و یا گوشی‌همراه‌تان ادامه دهید.حذف تلگرامس شماره‌ی تلفن همراه خود را به همراه کد در درون کادر وارد کنید. کد سیم‌کارت‌های ایران 98+ می‌باشد.
  • پس از این، گزینه‌ی «بعدی» (Next) را انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب این گزینه، کدی را از طریق برنامه‌ی تلگرام دریافت خواهید کرد. حتماً توجه داشته باشید که کد مذکور در خود برنامه‌ی تلگرام به شما داده خواهد شد و از طریق پیام کوتاه (SMS) ارسال نمی‌گردد.
  • کد دریافت‌شده را در کادر «تأیید کد» (Confirmation Code) وارد نمایید و گزینه‌ی «ورود» (Sing in) را انتخاب کنیدحذف تلگرام
  • پس از این که وارد حساب کاربری تلگرام خود شدید، سه گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد. API Development Tools و غیر فعال کردن حساب کاربری (Deactivate Account) و خروج (Log out). در این مرحله باید بر روی گزینه‌ی دوم (غیر فعال کردن حساب کاربری – Deactivate Account) کلیک کنید.
  • در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود، وب‌سایت تلگرام بعد از توضیحات مختلف، دلیل غیر فعال کردن حساب کاربری را از شما می‌پرسد. البته می‌توانید این کادر را خالی بگذارید. در صورتی که علاقه داشتید با ارائه‌ی اطلاعات، به توسعه‌دهندگان این برنامه‌ی پیام‌رسانی کمک کنید، می‌توانید دلیل این کار را در کادر مشخص‌شده بنویسید. در غیر این صورت، مستقیماً گزینه‌ی «انجام» (Done) را انتخاب نمایید و حساب کردی تلگرام‌تان را حذف کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که غیر فعال کردن حساب کاربری تلگرام، مساوی با از دست‌رفتن تمامی پیام‌ها، گروه‌ها و مخاطبان خواهد بود و هیچ راهی برای بازیابی مجدد آن‌ها وجود ندارد. برای ایجاد یک حساب کاربری تلگرام جدید، می‌بایست همان مراحل همیشگی را دوباره تکرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد